September 12, 2012

1, 2, 3... Recording!

Es un hecho, ¡me encanta septiembre! Sí, debería estar estresada por los exámenes de la Universidad, cabreada por la subida del IVA y asustada por las tasas de la matricula de 4º de Carrera, y sin embargo me sigue encantando este mes. 

Is a fact, I love September even when I should be stressed for my exams, angry for the IVA, and scared for the taxes for my 4th year on my career, but... I love this month!

Lo que más me está gustando es que parece que mis energías han vuelto conforme el calor nos abandona. De hecho, hoy mismo junto con unas amigas me he ido de grabación. Hemos estado toda la mañana grabando un PV de la canción de hide, In Motion, y os puedo asegurar que va a quedar algo genial. Yo he ido como asistente esta vez - eso quiere decir que no he hecho gran cosa, pero estaba por allí pululando-, pero he aprovechado y he sacado algunas fotos mientras grabábamos el PV. ¿Qué sería de un Making Off sin algunas fotos de ello? 

I guess I love September because I feel all my energies are coming back after the summer. Definitely, I'm not a sunny girl, I need a cold wind in my face for working better (although today was so hot lol). In the other hand, today I went with friends to record a PV, of hide's song, In Motion. It has been a great experience, because I had never participated in a recording, and it's so funny! Even if I was only assistant, and I haven't done too much, I could take some photos from Making Off. 

Hide cosplayer


Recording!
Y aquí, la preview del PV! And here, the PV's preview!


Edited: And here is the PV!! Enjoy it! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...